onsdag 20 juni 2012

Onsdag 20/6-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen många vak under natten och även under morgonen. Men till tio så vaknade jag och somnade sedan igen om igen, till elva tiden så var jag uppe och fick i mig frukosten. Sedan satte jag mig och gick igång med romanen. Men det gick inte bra idag utan kasst som fan. Så till ett tiden så var jag klar och gjorde inte nått fram tills klockan slog tre. Då gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft. Nä så var det inte jag gjorde träningsmaten kom jag på nu. Jag gjorde det lätt för mig och stekte falukorven och så skall jag ha makaroner till nästa vecka. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen såg på teven gjorde jag med men hade inget inspelat idag så jag slö tittade bara. Så efter detta så ringde jag till morsan och slängde ett par ord. Och så körde jag igång med lunchen sedan. Såg på teven då med men inte på nått speciellt bara slö tittade. Så mer? En kass dag idag fick inget gjort på romanen alls idag men jag får skylla på sömnen. Eller på annat skall ta upp detta nedan på roman. Så mer? Jo jag satte mig och lästa lite ur lilla stjärna idag igen ett par kapitel blev det idag med. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter om det gav nått. Annars får ni veta tills imonn om det inte gav nått. Nä nog för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Sedan är det upp och sticka till morsan på fredag någon gång.

ROMAN: Ja inte nått idag fick inte ur mig en enda rad idag ändå satt jag en och en halv timme. Nu kan det vara så att det var rätt bra det jag hade skrivit innan. Men jag tror det var mest kass sömn som gjord detta. Nu blir det inte förrän till måndag igen som jag skriver tar lite uppehåll över midsommar.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: