tisdag 19 juni 2012

Tisdag 19/6-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, och en kass sådan med sov dåligt inatt och ännu kassare på morgonen. Kom ur sängen till halv elva tiden fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Då var klockan 11:30 körde sedan fram till ett tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Så sedan hem igen och gjorde inte nått fram till fyra tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag fiskpinnar och potatis med majonnäs såg på min serie idag när jag åt och sedan igen på mer inspelat när jag åt lunch. Hade idag tre inspelade som jag såg på. Så efter detta så satte jag mig och läste lite ur lilla stjärna ett par kapitel. Så mer? Rätt kass dag idag men fick ändå gjort på romanen så det är väl ändå en okey dag idag. Så mer? Jo jag har kommit över 100 prenumeranter på spotify såg det igår. Så mer? Ja vi hoppas på bättre sömn natt så jag kan köra igen imonn. Skall imonn göra träningsmaten så jag slipper göra det när jag kommer hem. Skall till morsan över midsommar som vanligt äta lite sill och en öl eller mer. Så mer? Jo jag fick ett brev idag och det var sång kursen ja den lilla kursen som går över två dagar som jag kom in på. Får se om det gör skillnad eller inte vet inte riktigt vad jag har gett mig på. Men lite bättre hoppas jag att jag kan bli så är det okey. Så får vi se vad jag gör med musiken sedan. Armbågen är ju inte okey men det kunde ta över sommaren sa han. Så vi får se. Men jag skulle ju vilja tagit den stora kursen men tänkte blir den inte av så har jag nått iallafall. Så betalade in den idag så det är klart den går igång till den 30 onde sedan söndag med så är den över. Vi får se vad den ger återkommer med mer om detta sedan.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag om man inte räknar övningarna för armbågen då.

ROMAN: Ja lite seg idag men fick ändå till det okey idag, vi hoppas på lite bättre sömn natt så kör jag igen imonn.

Då var jag klar för idag och säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: