måndag 25 juni 2012

Måndag 25/6-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, vaknade idag till åtta tiden då jag var uppe på toan. Sedan så gick det inte att somna om men tillslut så somnade jag ändå men vaknade sedan inte förrän till elva. Ja halv tolv var det om jag skall vara exakt. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Men kom inte igång idag förrän till halv ett tiden. Ett så tog jag lunch och så igen till två tiden fram till tre. Så sedan när klockan slog fyra så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på detta. Men jag gjorde för mycket makaroner idag fick inte plats på tallriken idag. Men det var gott så skall nog ta detta ett tag till. Så mer? Jo jag vann igår på lotto 23 spänn inte mycket att hurra för men lite iallafall. Ville ju ha 2000 så jag kunde köpa ny säng, men till onsdag så kommer det smälla till eller hur. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja körde på idag och det gick bra men jag var sen idag stannade och pratade lite med en granne idag innan jag stack till gymmet idag. Så jag var sen med maten med och fick jäkta när jag åt.

ROMAN: Ja idag så fick jag bara en och en halvtimme men det gick som innan fick inte mycket gjort idag. Men det kan bero på att jag redan har skrivit till det innan. Läste mest idag men jag skall gå igenom alla karaktärer denna gången och sedan lägga till lite till. Vi får se hur det går med det.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: