fredag 8 juni 2012

Fredag 8/6-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja och en rejält kass sådan med, somnade som jag skulle igår men sov sedan inte längre än till fyra. Sedan fem sex sju åtta nio och elva, då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan till halv ett så stack jag till vårdcentralen hade tid idag till en sköterska. Så efter detta så stack jag hem igen och gjorde inte nått fram till det var dags att äta. Hade idag kotletter med pommes det var gott idag var väldigt hungrig idag. Såg på min serie och sedan en film den gick över till lunchen med såg jag den. Så men jag sparade inte den utan såg och raderade sedan. Så mer? Tänkte idag att jag skulle köra lite roman när jag kom hem men hade ingen lust idag. Så mer? Kort blogg idag tror jag visst. Jo jag laddade in en ny surfare i mobilen det är mini opera det är bra bättre än den som finns men kan inte ställa in så den går på istället för den jag har. Mer? Näe inte mer idag kommer inte på mer idag, så jag måste säga att jag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp imonn så är det storstretch som gäller då ja men innan så måste jag nog ut och handla lite.

ROMAN: Ja då kör vi ingen imonn då vi hoppas på bättre sömn inatt än igår.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: