måndag 18 juni 2012

Måndag 18/6-2012 20:02

DAG: Jaha natt  igen då ja, rött bra natt inatt somnade som jag skulle och sov sedan fram till nio. Då jag var uppe på toan sedan la jag mig igen och somnade igen fram till elva eller lite innan. Kom ur sängen och så fick jag i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket. Tills klockan slog fyra och jag drog till träningen. Tränade sedan hem stretch och så middag på det. Hade idag korv Stojanov det var rätt gott men varmt så det tog tid innan jag fick ner det. Kan inte äta varm mat så jag fick vänta tills det blev kallare men det tog tid så jag var inte klar förrän till tio i åtta idag. Såg på family guy så inget mer sedan. Så mer då? Nä det var inte mer idag kommer igen imonn med mer då vi ses.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men som jag sa innan så skall jag skjuta upp språnget ett par veckor till. Så att benet läker hoppas jag.

ROMAN: Ja idag så gick det bättre att skriva och jag fick till ett par sidor idag. Men det beror på sömnen som alltid, vi hoppas på att den kan bli bättre så småningom.

Jaha inte mer att säg idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: