fredag 29 juni 2012

Fredag 29/6-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till tre fyra tiden och sov sedan fram till sju. Men somnade om igen fram till tio, till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan till tolv så stack jag ner och fick in tvätten, efter detta upp igen och la mig ett tag på sängen. Så till kvart i ett så stack jag ner igen och hängde upp den samma. Efter detta så stack jag till apoteket väntade där i nästan en timme men de hade fel på datorsystemet så jag stack till två tiden. Jag behöver inte dessa salvor med en gång så jag hoppas att det fixar systemet om ett par dagar. Ja någon gång till nästa vecka räcker om det är igång igen. Så jag sumpade en timme och stack sedan till ICA och köpte lite sedan hem igen. Gick igång med kycklingen när jag kom hem, den var klar till tre tiden. Efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå kvart i fyra så jag kunde ta upp tvätten igen. Till två tiden så drog jag igång med att skanna datorerna men musik datorn gick inte igång såg det till tre tiden. Fick starta om den och köra igång igen. Så till kvart i fyra så stack jag ner och fick upp tvätten. Och så gick jag igång med middagen. Jo innan detta så lyssnade jag på det jag hade spelat in på musikdatorn och det lät illa. Så jag måste göra om allt kan inte ha det så men vi får se hur det går tills imonn på sång kursen. Så idag hade jag karréer med klyft och såg på min serie när jag åt. Sedan så såg jag på Discovery när jag åt lunch wheeler dealers som vanligt. Så mer? Ja vi får se hur det går imonn på sång kursen vad jag gör sedan om jag skall sjung så måste jag göra om allt på alla låtar. Vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Jaha imonn blir det ingen storstretch skall till sång kursen så jag skippar den imonn.

ROMAN: Ja vi kör igen imonn skall hinna med det innan jag gör träningsmaten och sedan sticker till sång kursen.

Jo jag vann inte nått i onsdags på lotto men det är som det brukar vara så. Nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: