tisdag 26 juni 2012

Tisdag 26/6-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan med, glömde mina tabletter igår tog dem till tre tiden. Och de tar inte förrän efter två till tre timmar så jag låg länge igår innan jag somnade. Så till halv tolv så kom jag upp och fick i mig frukosten. Så till kvart över så stack jag till frisören men hon hade inte tid idag så jag skulle komma tillbaka till fyra tiden. Så jag stack in till ICA för att handla men fick inte med mig salt idag får ta det tills imonn. Så sedan till fyra lite innan så stack jag till henne och klippte mig sedan hem och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och kebabsås såg på mina serier och sedan till lunch så såg jag på Discovery. Så sedan fick jag en nä två trisslotter dubbeltriss och vann 50 på en som jag idag löste in till en ny. Fick igen 50 på den skall lösa in den imonn och se om jag inte kan vinna lite till. Lotterna fick jag från tevekollen som spanar på min teve. Så mer? Jo glömde igår att jag skulle klippa mig så jag kom på det när jag la upp det men orkade inte göra om då. Så mer? Nä inget mer idag men jag återkommer om lotten imonn vad den ny ger.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men jag gjorde mina övningar för armbågen idag iallafall.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bra sömn bara så skall det nog gå bra hoppas jag.

Inte så mycket har hänt idag men jag kommer igen imonn med mera kanske en vinst? Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: