söndag 10 juni 2012

Söndag 10/6-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till ett tiden men sov sedan så där därefter. Vaknade till 05:30 sedan 07:00 och 08:00 därefter 09:30 och till 10:30 sedan efter detta så var jag vaken tills jag gick upp till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen. Efter denna så var det hemsidan som vanligt hade inte MixMegapol uppdaterat men de andra hade. Så på spotify var det 176 177 och startsidan var det 209 210 la upp på twitter och facebook med idag. Så efter detta så fick jag in det nya filtret i fläkten och så rengjorde jag spisen med. Men kom då på att jag skulle köra novell idag med. Så jag gick igång med detta till ja minns inte vad klockan var men var klar med detta till tre tiden. Då jag glömde att jag skulle ut och hämta pengar och körde middag istället. Hade idag fläsk och pasta det är gott men man blir inte så mätt på det. Så såg på teven med ett tag innan jag kom på att jag hade filmen kvar. Så jag såg den med sedan. Efter detta så kollade jag mitt konto och mina skatte pengar har kommit in så jag skall hämta dem till tisdag. Så mer? Jo vi får se om det finns något på lotto idag fick inget samtal men kanske lite. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn om inte på twitter om jag vann nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

NOVELL: Sent omsider så kom jag på att jag skulle skriva idag och jag gjorde klar första omgången av novellen idag. Så till nästa söndag så skall jag gå loss på den igen. Men nu har jag den utskriven det är lättare att läsa då.

ROMAN: Ja fick lite ur lilla stjärna idag med och är redo för att köra imonn. Blir då två timmar hoppas jag.

Nä inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: