lördag 2 juni 2012

Lördag 2/6-2012 20:13

DAG: Jaha till natten igen då ja, somnade som jag ville igår runt ett tiden och sov sedan fram till sex tiden men somnade sedan om igen. Sov i korta stunder fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Så efter detta gick jag igång med romanen, började idag till tolv och körde fram till halv två. Då körde jag igång med middagen ja träningsmiddagen. Kör gammalt kom inte på nått till nästa vecka så jag körde gammat igen. Men jag skall kolla på nytt får vi se vad det blir till nästa vecka igen. Så efter detta till tre tiden så gick jag loss på storstretchen. Och så middag sedan hade idag kotletter med pommes och pepparsås. Såg först en serie och sedan började jag på en annan film men den var kass så jag gick över till den sista jag hade och såg den. Då hade jag diskat och fått fram chips och dipp. Jag tror att det är första gången jag äter dipp och nej det var inte så gott, så jag kommer inte köpa det igen. Så efter detta så låg jag på sängen och degade hoppas jag somnar inatt för jag är rätt seg idag. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag ni får veta på twitter idag eller så imonn om det inte blir mycket, eller så till måndag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja seg stretch idag igen men jag har bestämt mig för att köra lite hårdare med den i fortsättningen. Har slöat till ett tag nu med stretchen så  jag skall till måndag gå på lite mer. Så det händer nått just nu står jag still men hoppas på bättring.

ROMAN: Ja körd mina en och en halvtimme idag men jag hade pillat till det idag så jag fick sitta och läsa för att förstå vad jag hade gjort. Men tillslut så fick jag till det ändå. Nu kör jag igen till måndag om allt går som jag vill.

Jaha lotto idag smäller det till idag så får ni som jag sa över veta annars blir det till imonn, eller kanske tills måndag då. Jag måste ha till en säng så jag behöver minst 3000 tack. Det kan ni hålla tummarna för så hörs vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: