tisdag 7 februari 2012

Tisdag 7/2-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, måste säga annat nu har sagt detta länge. Natt då ja, somnade inte som jag ville igår men sov till halv två tiden sedan sov jag fram till sju. Efter detta så sov jag och vaknade fram till elva tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, tog en timme och en halv på mig men fick inte så mycket gjort idag. Efter detta så drog jag till apoteket och hämtade mina recept fick in två till idag men det var ändå lite alla som jag skulle ha. Så jag ringde dem idag och försökte på nytt får se till fredag om jag får det sista då. Så sedan in på ICA och handlade lite för mina sista pengar, men jag har mer måste ta ut nästa gång. Har då 500 kvar som skall räcka till den 25é hårt som vanligt men det skall nog gå. Så mer? Jo sedan när jag kom hem så drog jag igång med middagen. Hade idag fiskpinnar med potatis och majonnäs det var gott var ett tag sedan jag hade detta. Så såg på min serie idag med när jag åt. Sedan till sex så fick jag i mig min lunch med. Efter detta så skulle jag ha läst men glömde bort detta idag och sedan med. Så jag la mig på sängen och degade fram tills nu. Så mer? Nä inte mer idag en rätt kass dag idag fick inte mycket gjort idag inte.

TRÄNING: Nä inget här idag.

ROMAN: Ja var illa segt idag men gjorde mina en och en halv men fick inte mycket gjort på denna tid. Men bättre än inget.

MUSIK: Nä inget här heller.

Mini blogg idag men det tar jag igen tills imonn ses då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: