tisdag 14 februari 2012

Tisdag 14/2-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, och en synnerligen kass sådan med. Men jag fick ett samtal igår just om jag skulle varva ner så det var kanske det som gjorde det. Somnade till fem tiden i morse och sov sedan fram till elva men låg ända till tolv innan jag gick upp. Och jag hade till ett tiden fått i mig frukosten så jag la ner romanen idag. Har inte gjort många knop idag inte gjort nått på hela dan. Jo jag stack till ICA och handlade lite idag. Skit dag med andra ord. Så sedan när jag kom hem så la jag mig igen och låg fram till fyra tiden. Då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg min serie idag med när jag åt. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn lite piggare då hoppas jag.

TRÄNING: Ja glömde nog igår att säga att jag fick upp pulsen igen till över 150 på alla språngmarscherna.

ROMAN: Ja inget idag men det tar jag igen tills imonn.

MUSIK: Nej inget på denna punkt idag.

Japp imonn är det lotto så jag hoppas att ni håller tummarna för mig då kan börja redan idag. Så säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: