måndag 6 februari 2012

Måndag 6/2-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som  jag skulle igår men sov sedan lite kort om jag får tycka. Klockan var sju när jag slog upp ögonen, dock så somnade jag korta stunder fram till elva tiden. Kom upp och fick i mig frukosten sedan slog jag igång musikdatorn. Höll på med detta fram till tre tiden, men fick starta upp det igen sedan innan jag var klar för dagen. Så innan detta så kollade jag hemsidan igen och kom då på att jag hade gjort ett fel förra vecka. Trodde detta var denna vecka men det var förra så nu fungerar den som den skall igen och det var ingen bugg. Så sedan så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. Då jag stack till träningen och tränade sedan hem igen och stretcha och så middag på det. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men det är ju som det brukar vara det. Men till denna vecka då smäller det det känner jag på mig, eller hur? Mer då? Nä kommer inte på mer idag imonn är det roman som gäller sedan skall jag till apoteket och hämta lite.

TRÄNING: Japp gick bra idag och lite starkare har jag blivit men det är ett tag kvar innan jag kan gå upp. Men träningen gick bra idag dock så kommer inte pulsen upp till mer än 149 och dår runt när jag kör löpbandet. Får nog göra nått åt det om ett tag då blir det nog att jag kör mer intervall. Nu kör jag 2 språng sedan en gång 1 språng en gång 1 språng en gång 1 språng en gång 1 språng. Men skall nog ändra detta till 2 språng en gång 2 språng en gång 1 språng en gång 1 språng och så en gång men då slutar jag med gång. Får pilla lite mer med detta och ändar lite så jag springer sista, vi får se hur jag gör. Men måste få upp pulsen lite till över 150 tror jag om jag skall gå ner nått.

ROMAN: Japp då kör vi igen imonn då bra sömn hoppas vi som vanligt på så skall det nog gå bra.

MUSIK: Ja lyssnade idag och det lät okey så jag gjorde texten klar sedan la jag ner men kom på nä det skall nog var lite till så jag startade upp igen och la till cello på breaket. Får se hur det låter då till torsdag, sedan blev det något fel idag så jag fick spara en extra. Jag vet inte vad som hände men nått blev fel, men inget försvann så det är lugnt.

Japp inte mer idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: