söndag 19 februari 2012

Söndag 19/2-2012 20:09

DAG: Ja som vanlig så blir det natt igen, somnade till halv två tiden igår och sov sedan rätt kasst fram till sju tiden men somnade om igen fram till nio tiden. Låg sedan vaken till halv tolv innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen sedan. Efter detta så gick jag på hemsidan och idag hade alla uppdaterat så på spotify sidan var det 124 143 144 och på startsidan var det 171 172 173 och jag såg idag att jag hade 1137 objekt på hemsidan och den väger 109 MB så den är rätt tung. Har nu 268 sidor inne på hemsidan och det kommer mer varje vecka, så jag har rätt stor sida nu. Så efter detta så drog jag i mig en mjukis och så satte jag mig och se en film såg idag megamind ja det är tecknat men den var okey. Så fick sedan igång middagen hade idag falukorv med mos och ketchup det var gott och det var gott mos med. Så såg lite på teven när jag åt detta sedan igen när jag åt lunch såg jag gold diggers en stund innan jag la ner för dagen. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår heller så ingen storvinst heller men kanske lite, ni får veta på twitter. Jo jag la upp spotify på twitter och facebook med innan jag la ner för dagen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi hörs imonn igen.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Vi hoppas bara på sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag köra igen då ja, bra sömn är given så jag säger inte det idag.

MUSIK: Japp text då imonn så får vi se vad jag gör mer. Och så hoppas vi på svar från kursen med till nästa vecka, tummarna för det.

Nu är det nog för idag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: