söndag 12 februari 2012

Söndag 12/2-2012 20:07

DAG: Jaha natt  igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov sedan så där under natten. Vaknade ett antal gånger på morgonen tillslut till tio så gick jag upp. Fick i mig frukosten och så till elva tiden så drog jag igång med dammsugningen. Efter denna så gick jag med en gång loss på hemsidan. Idag hade inte MixMegapol uppdaterat så det var 140 141 på spotify sidan och 169 170 på startsidan. Så la jag också upp på twitter och facebook sedan så uppdaterade jag även sitemapen på Google. Så jag har nu 265 sidor på min hemsidan det är en del det. Och mer kommer det bli det växer med två tre varje vecka så mer kommer det att bli. Så mer? Klockan var inte mer än ett eller lite efter idag när jag var klar med detta. Och jag hade inget mer att göra idag, så jag har degat idag inte gjort nått jo jag läste lite idag efter jag var klar med hemsidan. Men inte mer annars, men till tre tiden så drog jag igång med middagen. Hade idag kassler med ris och gräddsås till men det var så där gott idag vet inte varför. Och såg på Simsons och family guy idag när jag åt, sedan lite av varje för jag var klar tidigt med maten med idag. Men jag satt till fem innan jag diskade så tog jag mina tabletter med. Så mer? Jo lotto jag fick inget samtal igår så jag vann inte storvinsten iallafall man kanske lite ni får veta på twitter eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn till åtta tiden.

TRÄNING: Jaha idag har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja nu blir det inte förrän till tisdag som jag kör här igen och vi hoppas redan idag på bra sömn.

MUSIK: Ja vi får se vad jag gör imonn men fixar versen och så mer text sedan. Ni får rapport imonn med mera info.

Japp lite på lotto idag hade varit bra men vi får se hur det går med det. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: