fredag 10 februari 2012

Fredag 10/2-2012 20:10

DAG: Jaha lite sen idag men jag spelade lite innan jag gick på här idag. Nu till natten då ja, somnade någon gång till ett två tiden och sov sedan så där under natten. Kom ur sängen till elva tiden men vaknade redan till tio. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då det var dags att sticka ner med tvätten. Så gjorde jag med till tolv sedan upp igen och gjorde inte nått fram till kvart i ett då jag stack ner igen och hängde upp den samma. Så efter detta så drog jag till apoteket men fick inte det jag skulle ha. Men det visade sig att det jag skulle ha hade utgått så jag får köra med detta och se hur det går med det. Så sedan på vägen hem så drog jag in till ICA med och handlade lite. Så sedan hem och fick ett samtal idag från morsan skall fixa mig ett par jeans så det tog vi idag. Så mer? Jo sedan så stack jag ner och hämtade upp tvätten till kvart i fyra tiden. Sedan var det mat hade idag kotletter med pommes, och såg min serie idag med när jag åt. Så mer? Sedan har jag inte gjort nått fram till nu, en slö dag idag men det brukar det bli efter träningen. Så mer? Jo jag nappade på ett erbjudande idag på spelet fick 37 kronor för 7 kronor så det tog jag. Hade inte tänkt ta mer men det var billigt så jag tog det. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har inte mycket att säga idag på denna punkt men imonn så kör jag storstretch igen då ja.

ROMAN: Ja bra sömn inatt så skall jag köra igen imonn då ja, vi håller tummarna för det.

MUSIK: Ja lite fick jag gjort men skall se på versen igen till måndag kanske för göra om den ändå. Vi får se hur jag gör.

Då var det inte mer än detta kvar då Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: