lördag 4 februari 2012

Lördag 4/2-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade rätt bra igår men vaknade sedan till sju tiden. Låg vaken en timme nått sånt men låg envist kvar för jag tänkte att jag kanske somnar ändå. Och det gjorde jag slog upp mina blå igen till tio tiden, och pigg var jag med så jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, klockan var nog ett tiden eller lite innan. Körde sedan fram till halv tre då jag drog ut och hämtade min mugg som jag beställde för att få kronor på spelet. Fick med mig den hem till tre tiden, då fick jag gå igång med träningsmaten med en gång. Och idag tog det en herrans tid att laga den, var klar till fyra tiden med den, nä efter. Så till halv fem så drog jag igång med storstretchen och någon gång var jag klar med denna, minns inte när. Då gick jag loss på maten hade idag kotletter med klyft, det var gott idag och jag såg på teven men det fanns inget på boxen så jag kopplade över till on demand och började på en film som jag inte minns vad den hette. Men den handlade om två som gjorde en hybrid av människa och djur. Men hade ingen lust att se klar idag så jag la ner till halv sju tiden, går jag igång igen med den så frågar den om jag vill se där jag slutade. Så sedan så spelade jag lite på spelet men det kommer ta ett tag innan jag kan gå vidare har inte mycket pengar kvar nu. Så till sju tiden så satte jag mig och läste lite ur hypnotisören igen. Efter detta så la jag mig fram tills nu, mer då? Jo filmen jag såg hette Splice såg jag nu på ett papper här tänkte jag skulle ha spelat in den men kan ju se när jag vill på play. Så mer? Jo det är lördag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter hur mycket det blev idag, eller till måndag om det inte blev nått alls. Nä nog för idag och tack för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Seg storstretch idag igen måste få till den lite bättre men det är svårt när jag är kall.

ROMAN: Ja pigg dag idag och en bra tur idag på denna punkt. Fick gå tillbaka idag för jag hade glömt nått på nästan alla som var med. Men det gick utmärkt idag att köra, men det är bra sömn som förse kommer som vanligt. Kan nog bli nått ändå tillslut hoppas jag.

MUSIK: Ja blir då text till måndag har pillat lite med det idag fixat lite rim som jag sedan skall använda till måndag.

Japp inte mer att säga än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: