torsdag 8 september 2011

Torsdag 8/9.2011 21:46

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov rätt bra natt fram till tio tiden. Vaknade då upp och låg kvar i sängen till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått fram tills klockan slog ett. Jo lite gjorde jag skickade ett mail till min släkting hon fyller år idag. Sedan kollade jag upp biosen men det finns ingen nyare att ta tror nått är fel där med datorn. Så efter detta så fick jag i mig lunchen och så pillade jag lite med datorn igen. Men jag körde också lite musik idag ett tag iallafall. Så sedan så slog klockan fyra och jag drog till träningen, tränade sedan hem stretch och så middag på det. Idag så hade jag lite kebabsås på det var lite godare det men bara lite jag vet inte vad jag skall ha för träningsmat till nästa vecka. Får se om jag kan komma på nått imonn. Så såg lite på teven med lite Simsons och en film men den var så där och jag såg inte klar det ändå så. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller, men det är ju som det brukar vara det. Och inget samtal idag heller får se om jag får tills imonn, om det går ihop när jag inte är nere vid tvätten då menar jag. Så mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men jag har ont i ryggen det är av de nya övningarna jag har fått. Men jag skall ta och stretcha ut ikväll innan jag lägger mig så skall det nog gå över. Så mer? Nä inte mer än detta idag.

ROMAN: Ja till lördag igen så kommer denna punkt igång igen.

MUSIK: Körde lite ackord idag men bara lite hade ingen lust idag.

Så ännu en dag till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: