söndag 4 september 2011

Söndag 4/9-2011 20:04

DAG: Jaha som vanligt då natt somnade som jag skulle igår men sov sedan så där under natten. Vaknade ett antal gånger men tillslut till tio tiden men jag låg kvar till elva innan jag gick upp. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen som gick rätt lätt idag men jag tycker ändå att skaftet är för kort. Så rätt på detta så gick jag loss på hemsidan, idag var det uppdaterat på alla så på spotify var det 77 78 79 och på startsidan var det 101 102 103. Så jag la upp det på twitter nu och på facebook med om ni vill se. Sedan var klockan inte så mycket idag har blivit bättre på att lägga upp så det tar inte så lång tid nu. Så jag drog i mig en mjukis och så satte jag mig att läsa. Läste en timme nått sånt sedan satte jag mig att spela lite på datorn i väntan på att klockan skulle gå så jag kunde gå igång med middagen. När klockan hade gått lite gick jag igång med middagen idag hade jag kotletter med pommes och kebabsås. Såg på serier idag med två stycken hade det blivit idag. Så jag satt med och såg när jag skulle få i mig lunchen. Så efter detta har jag inte gjort ett dugg bara legat på sängen. Jo jag har snackat lite mer farsan och morsan på telefonen. Men efter detta inte nått, bra dag idag slö och bra som den skall vara på söndagar. Mer? Nä inte mer jo jag vann inte nått tror jag på lotto heller iallafall så ringde de inte igår men kanske lite idag. I så fall så kommer det upp på twitter om jag fick nått. Nä nog för idag ses igen imonn efter träningen.

TRÄNING: Ja idag så har jag inte packat väskan men jag tror jag gör det imonn skall inte gör mer än att spela lite ackord imonn ändå. Men jag är redo.

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag köra igen då ja men onsdag går bort då skall jag till sjukgymnasten i ottan med suck.

MUSIK: Ja vi kör ackord imonn som innan. Så får vi se vad han säger till onsdag om det hur lång tid kommer det ta? Ja det är armbågen alltså.

Ja vi skall se om det gav något igår eller inte men skall nog ta och triss med idag är ju extra pengar på den nu. Men nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: