söndag 11 september 2011

Söndag 11/9-2011 20:05

DAG: Jaha vi börjar med en kass natt  igen, kunde inte somna igår men somnade tillslut till tre fyra tiden. Men sov sedan kasst under natten med fram till tolv kom inte ur sängen förrän då. Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen sedan gick jag rätt på med hemsidan. Idag hade alla uppdaterat och det blev på spotify sidan 80 81 82 och på startsidan 104 105 106 så efter detta så satte jag mig och läste, nä jag drog i mig en mjukis innan detta sedan satte jag mig att läsa. Satt fram till halv fyra då jag drog igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och såg mina två serier när jag åt och sedan en film när jag fick i mig lunchen. Så mer? Har nu svårare att somna än innan vad detta beror på vet jag inte just nu. Men jag får se om jag kan komma på nått så jag somnar igen lite lättare. Det är som om inte tabletterna tar som innan. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite, blev det nått så får ni veta via twitter annars får ni veta imonn efter träningen. En slö idag idag men trött sådan med inte bra detta måste sova bättre än detta nu. Men jag fick dammsugit och hemsidan är gjord och läst har jag gjort med då okey.

TRÄNING: Ja jag har packat idag och är redo för träningen imonn så allt är okey.

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag igen köra igång.

MUSIK: Ja vi får se vad jag gör imonn.

Mini blogg idag men är rätt seg idag så men jag hoppas bli glatt överraskad nu när jag kollar lotto. Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: