onsdag 21 september 2011

Onsdag 21/9-2011 20:17

DAG: Japp idag är jag sen men jag laddade in ny uppdatering till mitt målarprogram och pillade sedan lite med detta. Men nu är jag igång igen och jag börjar med natten som vanligt. Först skall jag lägga till sedan igår jag somnade inte som jag skulle igår utan till tre tiden. Sa igår att jag somnade till ett tiden det var fel men idag så rättade jag till det. Jag var slö igår så om ni undrar varför jag missade det igår. Men nu till dagen ja eller natten skall det vara. Somnade till ett tiden och sov sedan så där under natten vaknade till halv tolv tiden och fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körde den idag fram till två tiden då jag fick i mig en mjukis och så efter detta drog jag till ICA för att handla lite. Men jag glömde ta ut pengar så jag fick betala med kort idag, gick på lite över 80 spänn idag. Så efter detta så drog jag hem och fick igång middagen, hade idag potatis och fiskpinnar med majonnäs. Det var väldigt gott och jag såg på en serie idag när jag åt med. Sedan efter detta så fick jag i mig lunchen med och såg då på Discovery när jag åt det. Så mer? Jo det är onsdag och det är lotto som vanligt idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter hur mycket det blev. Mer? Jo jag hade ett fel på McAfee idag som gjorde att jag fick strata om datorn fel men jag reparerade det med virutual grejen det var två fel som den fixade till. Så köpte jag också nytt skydd fram till nästa år på McAfee idag för lite över 300.  Kan säga att det är mycket billigare att köpa från den amerikanska sidan där ligger det på lite över 300 men den svenska ligger på 599 så jag slipper betala 300 det är halva priset där mot här. Värt att kolla upp om ni skall köpa nytt snart. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera om ni inte hör av mig på twitter då jag vunnit innan dess.

TRÄNING: Jaha får köra cykel imonn med så vet i fan hur jag skall göra sedan om det nu är skorna. Men jag har inte 800 så jag måste nog köra ändå på dessa jag har och se hur det går med det.

ROMAN: Jaha fick tre sidor idag igen och det gick bra idag men jag satte mig nästan med en gång jag gick upp. Skall ta pauser sa gymnasten så jag tog detta med en halvtimmes mellanrum idag. Så nu blir det inte förrän till lördag igen, fredag är tvätt så är det med det.

MUSIK: Japp imonn skall jag testa om det går att spela, jag hoppas på att jag kan spela tre minuter nu så går det framåt annars måste jag tillbaks till läkaren igen. Vi får se vad som händer imonn.

Lotto tummar tack så återkommer jag med mer imonn om ni inte ser på min twitter att jag vann nått idag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: