tisdag 27 september 2011

Tisdag 27/9-2011 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår runt fyra tiden så somnade jag in. Sov sedan rätt kasst fram till tolv, sen start på dan och jag fick i mig frukosten och drog sedan till kippningen. Men det var kö idag så jag kom inte igång förrän till två tiden. Efter detta drog jag till ICA för att handla och köpte med mig lite för mycket kött idag för det mesta var slut. Så sedan hem och så andra rundan med allt utom kött. Hem igen och körde igång middagen hade idag hamburgare med klyftpotatis. Såg en serie idag och är rejält seg med blir en mini blogg idag.

TRÄNING: Fick mer ont i foten idag för jag inte var hemma i tid för att smörja in den. Men hoppas det läker ändå.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn.

MUSIK: Inget idag på denna punkt.

Jo jag vann inget igår heller gömde säga det igår. Nu säger jag gonatt och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: