fredag 2 september 2011

Fredag 2/9-2011 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till två tiden igår men sov sedan lite små kasst fram till tolv tiden eller lite innan. Kom upp och fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körd den fram till två tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och glömde idag min mjukis får ta en imonn stället. Så när jag kom hem så fick jag in kycklingen i ugnen hade fått igång den innan jag gick till ICA. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen med. Hade idag karréer med spagetti och såg mina serier idag men hann inte med alla så jag sparade en tills imonn. Blir en mini blogg idag men jag är rätt seg med idag dock fick jag gjort det jag skulle ändå. Mer? Jo idag när jag körde romanen så slutade utforskaren att fungera igen men jag hann spara och sedan fick jag starta om den. Kan hoppas det kommer en uppdatering till detta en dag. Så mer? Nä rätt seg dag idag men imonn kommer jag igen med mera fart. Inte mer idag ses imonn.

TRÄNING: Ja känner av lite i armarna idag men det var för att jag tog fel tyngd förra veckan kommer nog gå bort tills nästa vecka.

ROMAN: Ja trotts rätt kass natt så fick jag mina tre sidor gjorda idag.

MUSIK: Nu är det uppehåll fram till måndag ses då igen.

Micro blogg idag men är seg så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: