måndag 5 september 2011

Måndag 5/9-2011 21:43

DAG: Jaha natt igen då ja, sov så där inatt men sov rätt bra på morgonen sedan ända fram till tolv. Kom då ur sängen och fick i mig frukosten och sedan nästan mitt på så var det lunch sedan till ett. Hann knappt svälja ner frukosten innan det var dags för lunch. Så efter lunchen så spelade jag lite och kollade mina pengar hur mycket jag hade kvar. Sedan kollade jag också lite filmer och annat på datorn sedan gjorde jag inte ett dugg fram till fyra. Och när klockan slog så kom jag på att jag hade glömt att packa så fick göra det i en hast idag. Sedan drog jag till träningen, tränade sedan stretch och så middag på det. Har ju ny träningsmat men det smakade inte heller så gott idag, måste komma på nått nytt snart till träningsmat. Så såg lite på teven med när jag åt Simsons och lite 2½ ett tag. Efter detta fick jag i mig mina tabletter som jag denna gång köpte fel på. Jag köpte vitaminer från apoteket istället för mitt val. De innehåller mindre mineraler från apo. Så mer? Jo men det blir på träningen här under det. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera. Jo jag la upp lite fel igår kom på det inatt att jag glömde lägga till lite så spotify sidan har jag idag fixat till det fattades lite igår. Men det la jag upp i morse när jag vaknade. Glömde lite länkar gick lite fort igår men jag har fixat det så det är lugnt.

TRÄNING: Ja körde på idag men jag gjorde fel magövningar idag av någon anledning. Så jag får köra måndags övningarna till torsdag istället. Så gjorde jag bröstövningarna idag med lägre tyngd men superset har tänkt göra allt i superset men får nog vänta med det ett tag. Men det gick bar idag så jag fick sömn i morse så det räckte natten var ju så där.

ROMAN: Då kör jag imonn då om jag får rätt med sömn bara så, vi hoppas på det.

MUSIK: Ja idag körde jag D och har hittat ett par ackord som låter okey. Men det blev inte så mycket idag men lite iallafall.

Och nej jag vann inte nått igår heller ja till i lördags men såg det igår. Men till denna vecka så kommer det smälla till det känner jag på mig. Nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: