söndag 18 september 2011

Söndag 18/9-2011 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, sov så där inatt och vaknade någon gång till elva tiden. Kom upp och fick i mig frukosten sedan så kollade jag upp med datorn. Och det stod att jag skulle kolla datorn med ett program så jag drog igång det idag till tolv tiden. Men det tog ju tre timmar att köra sedan så jag blev illa sen idag. Mammsen och pappsen kom till halv fyra och då hade jag inte gjort hemsidan alls. Men jag gick igång med den då och till fem tiden så var jag klar. Då stack farsan iväg och hämtade mat på kina restaurangen.  Så sen som fan idag och jag kan säga att det fanns inget fel alls något annat måste ha hänt men jag gick igång med hemsidan. Idag igen så hade allt uppdaterat så det blev 83 84 85 på spotify och så 107 108 109 på startsidan. Så sedan så åt vi och då var klockan redan nästan sex och sen var det som bara den idag. Men det var god mat och jag fick en bytta med soppa och två vårrullar som jag skall ta imonn. Tanken var att jag skulle ha dem idag men det fanns inte tid till detta. Så mer? En rätt kass dag idag men jag fick god mat så okey nu är jag ett år äldre och ett år närmare graven. Men jag känner mig inte så gammal om jag skall var helt ärlig runt 25 nått sånt. Så mer? Jo jag fick fixat felet i mapparna med vet i fan var det var men fel var det men det rättade jag till idag. Eftre jag körde skannern det måste ha kommit efter en uppdatering eller nått sånt men nu är det okey igen iallafall. Så mer? Jo jag skall ha soppan och vårrullarna till tisdag istället för lunch tänkte jag, det håller sig nog i kylen tills dess. Jo så var det lotto igår men jag glömde säga till men jag vet att jag kan räkna med era tummar ändå. Får se hur mycket jag vann igår då idag ni får veta på twitter eller imonn om det inte blev nått alls. Jo så är det som vanligt Telia backup idag den är kass fan vet om den backar upp att som den skall.

TRÄNING: Ja har packat idag så jag är redo för träningen imonn, får se om jag sover bara inte en bra dag idag så vi hoppas jag gör det ändå.

ROMAN: Ja till tisdag så kör jag igen då hoppas på bra sömn bara som vanligt då.

MUSIK: Ja det blir nog ackord imonn med vi får se.

Nä inte mer att säga idag än detta Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: