måndag 28 februari 2011

Måndag 28/2-2011 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade bra igår runt tolv tiden och sov sedan fram till tio. Då jag var uppe på toan, sedan somnade jag igen fram till elva. Tänkte då ligger till tolv innan jag går upp men till halv tolv vakande jag igen och då gick jag upp. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med musiken, körde detta fram till ett då jag drog i mig lunchen. Så till två tiden gick jag igång igen och körde idag fram till halv fyra. Till fyra så drog jag till träningen, tränade, kom hem, stretchade och så middag på det. Kollade lite på teven med när jag åt om stora skepp. Jo idag så fick jag igång telefonen ja den var igång innan men nu är det IP telefon igång. Jag slog ett samtal till fröken ur och så kunde jag sedan se detta i modemet. Den lägger logg på alla samtal men jag vet inte hur länge de sparas. Så var det ett samtal som kom in som jag inte visste var det var ifrån men troligen var det GP som ringde. När jag klickade på det i modemet så ringde telefonen, jag var inte vad detta var men det var ingen där då. Varför en sådan funktion finns vet inte vad den skall vara till för så jag gör inte om det igen. Men man kan kolla alla som ringer de sparas i loggen. Så mer? Jo jag räknade igen idag och jag kommer ha 900 kvar när jag har betalat försäkringen och spelet. Men jag har buffert med men nallar jag av den kommer snart allt försvinna. Så jag får leva snålt denna månad, jävligt snålt, vi får hoppas att det går. Så mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn då är det klippning och så spel köp att göra. Och jag har lagt pengar till detta så jag har tills imonn. Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera. Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar så men till denna vecka då kommer det smällt till det känner jag på mig. Eller hur?

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men när jag skulle köra kabel bröst så gjorde det ont i armen eller om det var i armbågen. Så jag fick sänka med 10 och köra ett set sedan höjde jag upp igen och då gick det bra. Måste ta mig till läkaren en dag men inte denna månad. Så får vi se vad det är, det gör så pass ont att jag tappar vikten. Men sedan gör det inte ont alls, konstigt är det iallafall. Var klar till fem i idag, ja det vill säga fem minuter innan jag brukar. Och idag körde jag rätt på gången och fick upp pulsen till över 150 men då sprang jag med. Det går så pass fort att jag kan springa en minut sedan går jag två och så springer jag igen en minut. Då går pulsen upp, så jag hoppas att jag kan se om jag gått ner nu till söndag då jag skall väga mig. Vi får se annars så kör jag en månad till så får vi se då. Bara mina knän håller så har haft problem med dem innan så vi hoppas att det håller.

ROMAN: Onsdag så kör jag igen fram tills dess så, tar jag det lugnt.

MUSIK: Ja idag gick det bättre men jag kan ännu inte spela hela låten, men tillslut så fick jag till det ändå. Så till torsdag så skall jag spela hela och då skall det fungera hoppas jag. Så skall jag ta och ringa till musikbörsen imonn och höra hur man kopplar ljudet från keyboarden till cubase. Om det går vill säga med min keyboard.

Nu är det över för idag så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: