onsdag 9 februari 2011

Onsdag 9/2-2011 20:07

DAG: Jaha lite sen idag igen men jag låg på sängen och fantiserade om vad jag skall göra med alla pengar jag skall vinna idag, och glömde tiden. Men vi kör igång med natt igen som vanligt, och en väldigt kass sådan med. Jag var rejält trött igår men tog på lurarna ändå tänkte då kan jag ligga lite längre innan jag somnar. Men det gick inte så jag somnade till halv tolv tiden, och som vanligt när jag somnar så tidigt så vaknar jag mitt i natten. Så även idag till fyra så var sömnen slut för mig, tog då på lurarna fram till sex tiden. Då jag också tog mig upp och åt frukosten, en extra stor idag som alltid när jag vaknar tidigt. Så gick klockan till nio tiden och då brukar jag kunna somna lite men inte idag, så till halv tio så var jag uppe igen. Just som jag tänkte gå igång med romanen så kollade jag om det fanns uppdateringar till mitt webprogram och det gjorde det. Men jag drog ett mail till killen som hade det och väntade sedan på svar, men bestämde mig för att köpa uppdateringen ändå det kostade bara 35 spänn så jag köpe den. Sedan så uppgraderade jag webprogrammet och skulle sedan ladda ner den uppgraderingen jag köpte och såg då på download sidan att det var gratis att uppgradera. Men men gjort var gjort och jag fick igång det nya programmet. Vid detta laget var klockan redan ett tiden så jag kom igång sent idag igen med romanen. Och körde inte så länge idag fick gå tillbaks igen och kolla upp massor som jag hade glömt. Men lite fick jag gjort idag ändå och till tre tiden så var jag klar och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med ris, gott men jag stekte kotletterna lite för länge igen. Kollade på min serie men jag tror jag skippar den ena den är rätt kass så idag kollade jag inte utan bara raderade den och skulle då se på House men det var gammalt avsnitt igen så jag drog ett mail till dem om det idag. Det var samma som förra veckan så vi får se vad de säger. Sedan kom jag igång med middagen rätt tidigt idag så jag satt länge framför teven innan jag fick i mig tabletterna idag. Så tog jag lunch med och tittade lite mer på teven då men det mesta är repriser nu. Nytt kommer igång slutet av februari, så jag skall se upp då så jag kan ställa in boxen. Så efter detta så pillade jag lite till med webprogrammet och laddade in ett SP 1 till ett program. Men det finns inte mer nu att installera så nu är jag klar med detta. Så kass natt och väldigt lite sömn men förhoppningsvis så sover jag gott inatt, och länge imonn. Jo jag testade min site i IE 9 beta med allt såg bra ut men det var fel på nyheterna den ramen låg lite snett. Vet inte varför men texten la sig längre ner, varför detta men det kan ha med att det är beta som gör att det inte ligger som det skall. För jag har ingen aning vad jag skall göra för att få upp den. Vi får se när de släpper den skarpa så ser vi om det är samma där. Jo jag fick lite fel på datorn med idag och min dator förslog en kolla av minnet så den körde en koll men hittade inget fel på det. Finns massor med kontroll program till Windows 7 tror den är mycket stabilare än XP:n. Så mer? Lång blogg idag men så brukar det bli när jag kommer upp tidigt.

TRÄNINNG: Japp skall packa väskan idag så kör jag imonn igen. Bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja fick gå tillbaka på massor idag för att hitta det jag ville och det tog tid. Men jag fick ändå lite gjort idag och fixade till, till sedan med så jag kan köra igång snabbare sedan. Men det är rätt mycket att lägga till men jag hoppas jag kan göra det när jag skriver ner det i datorn. Vi får se.

MUSIK: Ja ny låt blir det imonn om jag sover vill säga, skall se om jag kan få en låt att låta tight så skall jag lägga upp den med. Vi får se hur det går imonn.

Tummarna tack skulle sitta bra med lite stålar nu så tummarna. Jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Idag så kommer det rulla in stora Pengar

Inga kommentarer: