fredag 11 februari 2011

Fredag 11/2-2011 20:06

DAG: Ja som vanligt så kör vi natt med en gång, somnade tidigt igår redan innan ett var rejält trött med så sov sedan fram till tio tiden. Då jag var uppe på toan men somnade sedan igen i korta stötar fram till elva då jag gick upp. Fick frukosten i mig och sedan så drog jag ner till tvätten vid tolv tiden. När den var inne så var det bara att vänta på att den skulle blir klar. Och en tre kvart senare så var den det och jag hängde upp den. Så drog jag till apoteket för att hämta lite tabletter men de hade den inte inne så jag fick beställa dem. Men jag fick nya sömntabletter iallafall, så hoppas jag kunna köpa nya omega3 och vitaminer till slutet av månaden. Så sedan hem och slängde in kycklingen i ungen tog en och en halv timme att köra klar den. Så klockan var tio i fyra när jag hämtade upp tvätten. Körde karréer med pommes idag och såg på mina serier men jag tror jag slutar med den ena. Så mer? Jo jag gjorde inget på musiken idag hann inte med det. Jo det var 462 pers inne på min hemsida igår igen, om det nu är fel eller om det är personer som är inne vet jag inte riktigt ännu de håller ju på med att ändra hotellet så kanske fel men vi får se. Dock så vet jag var för server de använder så jag kan ana vem de är om de nu finns eller inte. Sedan körde jag en skann idag med jag har över 390 000 filer i datorn men ramen är nu uppe på 32,5 % det är väldigt högt tycker jag. Jag har ju ändå 8 Gig så det ger nästan 3 Gig som ändvänds det är rätt högt och det är inte aero för det såg jag innan jag la på detta. Så mer? Nej inte mer idag kommer igen imonn då jag skall köra novellerna och storstretcha.

TRÄNING: Lite ont i magen har jag idag men jag körde magen rätt snabbt igår eftersom jag var så sen. Så jag brukar vila lite längre mellan seten så det är därför jag har lite träningsvärk idag, men det försvinner tills imonn efter storstretchen.

ROMAN: Ja som jag sa igår så kommer jag inte köra detta förrän till tisdag igen. Novellerna kommer emellan sedan nästa lördag är det den andra tävlingsnovellen som går då.

MUSIK: Ja jag tänkte idag att jag skulle köra lite på musik men jag hann inte med det och rätt seg var jag med så det blidde inget alls av det idag.

Ja nu är det nog inget mer än Tjingeling! kvar. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: