torsdag 10 februari 2011

Torsdag 10/2-2011 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov sedan fram till sex då jag var uppe på toan. Somnade igen fram till tio tiden och låg sedan vaken fram till elva innan jag gick upp. Slog igång musikdatorn och drog in på toan sedan och gjorde mig ordning. Sedan fick jag i mig frukosten och så drog jag igång med musiken körde på fram till ett då jag drog i mig lite lunch. Sedan körde jag idag med musiken ända fram till halv fyra. Och till fyra så drog jag till träningen, tränade sedan hem igen och stretchade och så middag på det. Kollade lite på teven idag med såg idag famely guy och lite på fantastiska fyran eftersom jag var väldigt sen idag. Så sedan så lyssnade jag igenom det jag gjort på musiken idag, men jag måste göra om inledningen den är inte så bra. Så mer? Som vanligt på träningsdagar är det inte mycket som händer och därför så blir det inte lång blogg idag heller. Men jag kommer igen tills imonn med mera, jo förresten det är tvätt imonn hela dagen fram till fyra. Så nu var det slut för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja det gick bra idag men jag var jävligt sen idag så när jag gick igång med gången så körde jag bara 25 minuter stället för 35 började äta till tio i nio brukar vara klar till den tiden annars så jag var 25 minuter sen idag. Ändå tycket jag att jag hade bra fart, men så var inte fallet.

ROMAN: Ja till lördag är det novell som gäller för mig så jag kommer inte igen förrän till tisdag igen på denna punkt.

MUSIK: Japp gick igång idag med en ny låt som jag kallade gitarr kort och gott. Det gick bra idag och jag höll på alldeles för länge glömde tiden helt idag. Men jag lyssnade på det nu och jag måste göra om inledningen, kanske gör det imonn mellan tvätten får se. Men det blir inte alls den musiken jag ville göra, tvärt om. Not

Ja och jag vann inte en spänn igår heller men till lördag då alltså då smäller det till. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: