tisdag 8 februari 2011

Tisdag 8/2-2011 20:06

DAG: Japp natt igen då ja, sov kasst inatt somnade någon gång till tre tiden. Men sov inte bra sedan under natten, vaknade ett antal gånger fram till elva tiden då jag vaknade så jag inte kunde somna igen. Men jag låg till tolv innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den fram till två tiden idag, sedan så drog jag i mig en mjukis och tog mig till ICA för att handla lite. Slog igång ugnen på vägen ut med så när jag kom hem så slängde jag in pommisarna i den med en gång. Hade idag köttbullar och ketchup ja och pommes. Kollade på mina serier idag med sedan blev jag sittande ända till sex tiden. Så jag fick fram lunchen med och såg lite på en grej på Discovery men den hade jag sett innan. Trött dag idag och inte mycket gjort idag alls, och en kort blogg igen. Ja igår var den inte så kort men idag blir det inte mer än detta. Kommer igen imonn med mera lite piggare då hoppas jag.

TRÄNING: Ja det gick mycket bättre med de nya skorna även om de var rätt slitna såg jag när jag stoppade ner dem. Får se om jag en dag får råd till nya.

ROMAN: Ja seg natt och seg dag men lite fick jag ändå gjort idag. Men mesta av tiden gick till att läsa på idag. Jag har hoppat mellan ställena så jag missad lite tid på ena sidan idag. Ja lite det var två dagar närmare bestämt. Men det skall gå att fixa till det med hoppas jag. Vi tror på bättre sömn så kommer jag igen imonn med mera.

MUSIK: Skall gå på en ny låt till torsdag som jag sa, så skall jag om jag kan få den att låta lite tightare än den jag gjorde innan. Så kanske den kommer upp, eller inte.

Japp inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Sömnig

Inga kommentarer: