söndag 27 februari 2011

Söndag 27/2-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade innan ett igår men då hade jag sovit kass med natten innan. Sov sedan fram till fem då jag var uppe på toan, somnade sedan om och sov fram till elva tiden. Tänkte ligga kvar men gick tillslut ändå upp och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med dammsugningen och sedan på hemsidan.Det var inte mycket att göra denna vecka inga hade uppdaterat sina sidor så jag la upp nytt på instrument sidan. Och så la jag upp nytt på top ten det ligger på 28 på spotify sidan och 41 på startsidan. Men jag fick ta från ny hemsidan idag så det fanns inte från den gamla sidan jag tog ifrån. Nya sidan är top ten för 2010 och då även samma sak i spotify som ni kan ladda hem. Så mer? Jo efter detta så satte jag igång med musikdatorn men det gick inte som jag ville idag så jag mailade min lille kompis om det annars skall jag ringa till musikbörsen till tisdag. Så jo efter detta så drog jag till ICA och handlade lite smått och gott. Mer? Får se hur mycket jag vann idag med funderar lite på en musikbrygga till vardagsrummet finns på Telia för 2200 men kanske man kan få tag i detta billigare någon annanstans. Men i den igår då internet radio och så kan man komma åt alla filer i datorn med, synd bara att man inte kan köra spotify i den med. Men jag har inga pengar ändå men idag kanske jag har. De ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Bra sömn tills imonn kan jag annars nöja mig med, så kör jag igen på gymmet. Mer? Nä jo skall lägga upp ny statistik till tisdag med innan jag sticker till frisören.

TRÄNING: Ja får låta bli att fuska tills imonn så får vi se om jag får upp pulsen tills imonn. Skall ligga över 140 men vi får se hur det går tills imonn, mer info kommer.

ROMAN: Ja onsdag så kör jag igen men det är rätt mycket att lägga på när jag väl skriver ner den till datorn.

MUSIK: Ja idag har jag pillat med att få ljuden från keyboarden att gå in i cubase men det har inte fungerat som jag ville. Men jag dångade ett mail till min lille kompis om det kanske han kan. Annars så ringer jag till Musikbörsen till tisdag och hör med dem.

Japp det är lotto som kanske har gått in så tummarna tack. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: