onsdag 23 februari 2011

Onsdag 23/2-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då jag men idag skall jag börja redan igår kväll. Ja när jag igår skulle lägga upp bloggen så ville inte aftonbladet alls jag fick inte upp den förrän till nio tiden tror jag. Så inte nog med att jag var sen det skulle krångla med men tillslut så fick jag upp den och kunde ta mina sömntabletter då var klockan halv tio. Efter detta så tänkte jag att jag skulle testa en grej till på den gamla datorn innan jag gav upp. Så jag drog ur kabeln och gick in i modemet och raderade den gamla kopplingen och så stack jag sedan i kabeln igen och startade datorn och jag fick kontakt med en gång. Så Telias support hade fel det var en låsning i modemet som gjorde att datorn inte kunde hitta den gamla datorn. Och det berodde på att jag kom på att den gamla datorn inte var igång och satte igång den när modemet uppdaterades. Då låste sig den kopplingen och jag kunde inte komma ut på internet. Så låg det till och killen jag pratade med kollade nått och jag hade ingen gateway adress alls men det var för att modemet hade låst sig på den kanalen. Så och jag fick 18 Mb på den gamla datorn med så tillslut så fick jag det att fungera. Men det innebar att jag inte kunde somna igår när jag la mig, jag låg ända till tre tiden innan jag tillslut somnade. Så vaknade jag till nio och låg sedan till tio innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan som vanligt när jag kommer upp så tidigt så hade jag svårt för att komma igång med romanen men till tolv tiden gick jag tillslut igång. Körde idag fram till två då jag drog i mig en mjukis och så stack jag till ICA för att handla lite. Jo jag postade också ett brev från Telia om mitt gamla telefonnummer, på vägen till ICA. Kom hem till fyra tiden då jag genast kom satte igång med middagen. Hade idag kotletter mer ris, och såg på mina serier idag glömde det igår så jag såg tre idag. Så efter detta så drog jag i mig lunchen med och såg då den sista serien med. Jo jag såg igår på min hemsida att när jag såg den genom den gamla skärmen så syntes knappt reklamen jag hade lagt upp. Men jag hoppas att ni inte har kvar fetskärmar utan platta sådana, för det går inte att se vad det står på feta. Så sedan så såg jag också igår att mitt spel inte kommer förrän till den 17 mars. Men jag tror jag skall köpa det så har jag betalt det så inte pengarna försvinner undertiden jag väntar. Så mer? Jo lotto idag så jag hoppas på era tummar att jag kan kamma hem lite stålar idag. Jo jag fick en lott idag en dubbeltriss från de som kollar teven men jag vann inte nått på den heller, suck. Jo till söndag skall jag lägga upp listan på mest spelade för 2010 fixade den idag och så skall jag ändra lite på musik sidan lägga in den nya keyboarden med. Nu är det nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp väskan är packad och bra sömn så skall det nog gå bra imonn hoppas jag. Ni får veta imonn om ni tittar in då.

ROMAN: Ja körde på idag och kom igång bra när jag väl kom igång. Dock så måste jag kolla upp en grej tills nästa gång jag kör tänkte ändra lite på slutet i den men det tar jag nästa gång. Gick bra idag.

MUSIK: Ja eftersom jag vaknade så pass tidigt idag hade jag lite tid att köra ur boken idag. Tror jag skall klara nästa låt med när jag väl får ordning på fingrarna. Vi får se hur det går imonn.

Lotto idag vi hoppas på mycket smackaroner tack, så säger jag så länge tills vi hörs igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: