torsdag 30 december 2010

Torsdag 30/12-2010 21:41

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade bra igår kväll redan till tolv tiden. Sov sedan fram till tio tiden då jag var uppe på toan, men efter detta så kunde jag inte somna igen. Och till elva tiden kom jag ur sängen, men jag kände mig rätt seg idag. Slog på musikdatorn och fick i mig frukosten, sedan gick jag igång med musiken. Höll på med detta fram till ett då det var lunch, när denna var klar så satte jag mig vid trummorna fram till tre tiden. Så la jag ner musiken för dagen, kollade sedan upp lite på internet och så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta drog jag till träningen, tränade och så hem stretch och så middag på detta. Smakade bra idag med men jag tror det är den nya pastan som gör att det smakar bättre. Nu har jag ny mat till nästa vecka, får se hur den smakar då. Japp mer? Jo det är sista gången jag skriver här för detta året så jag säger till er alla:

Gott Nytt År!

Kommer igen till söndag med mer strunt, men då skall jag också lägga in ny statistik och radiokanaler med. Men jag hoppas att de inte uppdaterar dem som denna veckan så tar det inte så lång tid, eftersom jag kommer hem sent och skall ut och handla med innan. Så tills vi ses igen säger jag hej, och Gott Nytt År!!!!!!!!

TRÄNING: Japp träningen idag gick rejält trögt idag men då sov jag kasst två nätter i rad med så det var nog det. Men jag tog mig igenom det ändå, även om det tog emot när jag körde idag. Det gick ju så lätt i måndags men då hade jag sovit innan med.

ROMAN: Japp till tisdag så skall jag köra igen då om allt går som jag vill. Vi hoppas på det.

MUSIK: Ja körde idag fram till tolv men sedan efter detta så sjöng jag inte mer utan satte mig vid trummorna. Men min armbåge gör ont kan inte spela mer än tre fyra minuter innan det gör ont. Skall ta en dag och ringa till sjukgymnasten om detta, så får vi se. Men det blir inte förrän jag har pengar att gå dit.

Ja vann inte nått igår heller som vanligt men till lördag då smäller det till eller hur? Jag säger för i år Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar 

Inga kommentarer: