torsdag 23 december 2010

Torsdag 23/12-2010 21:42

DAG: Japp natt som vanligt då ja, somnade till tolv tiden igår även om jag hade lite svårt att somna efter problemet med hemsidan igår. Jo jag fick upp den idag morse när jag vaknade så drog jag upp den. Så sov sedan fram till sju tiden men somnade om igen efter det fram till elva tiden. Men låg kvar till tolv innan jag gick upp ur sängen, fick i mig frukosten och så var det dags för musik sedan. Jag fick igång musikdatorn innan jag satte igång med frukosten. Och höll på idag fram till tre tiden innan jag gav upp för dagen. Så sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så drog jag till träningen. Tränade och kom hem stretchad och så mat på det, kan säga att maten inte smakar gott längre får ta annat till nästa vecka. Ja näst nästa blir det har redan gjort till nästa vecka samma sak med. Suck. Så kollade lite på teven med när jag åt om dinosaurier när de dog ut efter smällen. Så mer? Nä inte mer idag skall dock säga detta:

God Jul till er alla.

TRÄNING: Japp körde idag men det gick väldigt trögt idag, tog emot varför vet jag inte med det kan ha med kass sömn att göra. Intervallen var nära att jag skippade idag men så tänkte jag nä jag kör. Men illa trögt gick det på allt idag. Men efter all julmat så kommer det gå strålande till nästa vecka.

ROMAN: Ja uppehåller kommer vara tills efter nyår skall köra novellerna till mellandagarna. Så får vi se om det blir nått av det sedan, jo det blir det med inte förrän efter nyår. Tar lite paus…

MUSIK: Japp idag var det sång som gällde för mig men det gick så där idag. Men det innebär bara att jag måste öva mer.

Japp det är lördag denna vecka men och då gäller tummarna för mig vinner jag så får ni veta på twitter. Nu är det slut för denna gång och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: