onsdag 29 december 2010

Onsdag 29/12-2010 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, la mig som jag brukade igår men till elva så gav jag upp att somna och tog på lurarna. När jag gjorde detta så slutade mobilen att fungera, det gick inte att stänga av den och inte heller kunde jag stänga ner den till släckt läge. Jag pillade med den och lyckades hålla den igång tills jag kom på att jag skulle ställa tillbaks standardläget i den igen. En återställning som då startade om den och så gick det bort, men jag fick lägga in nya radiostationer och det tog sin lilla tid eftersom jag ville ha dem i samma ordning som innan och jag gjorde fel ett antal gånger innan det blev rätt. Då var klockan redan tolv och jag somnade inte sedan förrän till tre tiden, så en rätt kass natt igen. Vaknade till tio tiden men låg kvar till elva innan jag gick upp ur sägen, fick i mig frukosten och så drog jag igång med novellerna. Efter detta så drog jag iväg till ICA för att hämta en ask med choklad och köpa lite te. Det gick på 20 spänn idag eftersom chokladen var en gåva från ICA. Så sedan hem och drog i mig en mjukis och så gick jag igång med middagen. Körde idag karréer med pommes, kollade lite på mina serier när jag åt. Efter detta så fastnade jag för tank slag som jag såg sedan fram tills det var dags att käka lunch. När lunchen gick i mig så slog jag över till filmkanalerna och såg lite på startrek såg klart den idag för den slutade till sju tiden. Japp efter detta har jag bara packat väskan och fått fram maten tills imonn. Så mer? Nä inte mer idag imonn är det träning och lite sång kanske vi får se hur det blir tills imonn.

TRÄNING: Japp en ryggstretch och packande av väskan är allt jag gjort idag. Men imonn så kör jag igen hoppas som vanligt på bra sömn.

NOVELL: Jaha idag till tolv tiden så gick jag loss på mina två tävlings noveller. I den korta så la jag till lite men den långa så var det inte så mycket att göra lite små grejor bara som jag rättade till. Men sedan under dagen så har jag tänkt till lite till som jag skall lägga till nästa gång jag kör blir då till näst sista lördagen nästa månad. De är helt okey men troligen inte bra nog för att komma med bland de som får pris, vi får se.

ROMAN: Japp som jag sa är det paus ett tag med detta kommer igen efter nyår.

MUSIK: Ja jag har bestämt mig för att köra sång imonn igen, skall köra samma sak tills jag lyckas med dem. Om och om igen så får vi se om det blir nått av det tillslut. Om nej så går jag över till trummor igen, men jag skall köra ett tag nu innan jag ger upp.

Japp det är onsdag och det är lotto igen så jag räknar med era tummar och så får vi se om någon ringer i kväll. Tiden är inne för att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: