tisdag 21 december 2010

Tisdag 21/12-2010 20:05

DAG: Japp natt igen då ja, somnade till tre tiden sov sedan rätt kasst fram till elva då jag gick upp. Men jag var rejält trött så jag fick igång datorn men webbkameran ville inte starta som den skulle. Så tillslut så fick jag starta om datorn, och varför jag hittade inte inställningen för den. Och ja det var ljudet som inte kom igång och jag gick in på inställningar för kameran men där fanns inget alls. Så tillslut så fick jag starta om som jag sa innan men jag hittade det sedan på en annan sida det var i Logitech Vid HD som inställningen fanns inte i kamera inställningen, av någon underlig anledning. Så efter detta så drog jag igång med frukosten och så till ett tiden så drog jag iväg till ICA först sedan till kiosken. Handlade för 600 idag men då fyllde jag på mitt västtrafikkort med 100 så det räcker över helgen. Det gjorde jag sist innan jag drog hem, när jag kom hem så drog jag i mig en mjukis och mitt protein. Jo jag glömde också att ta mitt morgon protein men tog det till tolv tiden sedan. Så sedan gick jag igång med träningsmaten när den var klar så satte jag igång med middagen. Hade idag köttbullar med pommes och ketchup, lika gott som vanligt. Kollade på min serie idag och sedan på en film som jag spelade in igår tror jag, den var så där. Såg på den också när jag åt lunch kollade idag om det kommer nått bra fram över på filmkanalerna men inte heller. De sätter inte in ny film till jul utan som vanligt är det samma samma dag efter dag. Men ibland så kommer nått jag vill se så jag har kvar det ändå filmkanalerna. Mer? Jo jag betalade mina räkningar idag men hela lönen hade inte kommit in den kommer inte förrän till den 25è. Men pengarna räckte ändå idag och jag tog sedan ut 700 och blåste 600 så jag har 100 kvar sedan. Hoppas jag kan spara en 1000 denna månaden med så kanske jag köper en ny skärm ändå efter jul. Vi får se vad som blir kvar efteråt, men det vet jag först till efter nyår. Ja till den 1è så vet jag vad jag har kvar men tror det skall gå att spara en 1000 och klara mig ändå. Så sedan sticker jag till julafton men detta året kommer jag twittra vid sju tiden nått sånt så vill ni ha uppdatering så kolla in hemsidan på bloggen där eller på wordpress sidan där finns också twitter. Så så kommer jag hem till söndag eller kanske lördag vi får se vad det blir. Sedan sticker jag igen till fredag men den dagen måste jag tvätta först innan jag drar. Så mer? Ja dollarn ligger nu på 6,87285 klockan 20:22:10 Den gick upp för ett tag sedan men dök igen. Ja jag vet det var ingen som ville veta det, och det var just därför jag sa det. Men nu är det nog från mig, hej.

TRÄNING: Ja träningen gick bra men som vanligt så sov jag kasst men hade idag inte mycket att göra så det var lugnt.

ROMAN: Ja tills imonn så skall jag köra igen på romanen men sedan i mellan dagarna skall jag gå på novellerna igen.

MUSIK: Ja om allt går som det skall så kommer jag sjunga till torsdag vi får se hur det går då.

Japp det är onsdag imonn så jag räknar med att ni håller tummarna för mig den dan. Så säger jag sedan Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: