torsdag 16 december 2010

Torsdag 16/12-2010 21:41

DAG: Japp en bra natt inatt men inte så bra morgon sedan, somnade till tolv tiden och vaknade igen till sex tiden då jag var uppe på toan. Då mådde jag bra somnade sedan fram till tio när jag då vaknade så mådde jag inte alls bra. Jag var dålig i magen, tänkte har jag fått kräksjukan nu med, sedan var det in och ut på toan fram till tolv tiden. Men då kändes det bra och då fattade jag att det inte var något annat än dålig mat. Jag kollade på lägget och jag hade ätit ett i en vecka efter att det gick ut, ändå köpte jag nytt men slängde inte det gamla för det var en dag kvar på det. Tänkte jag äter det imonn med men sedan glömde jag slänga det och åt det i tre dagar innan min mage så nä nu får det vara nog. Så till tolv tiden ja eller närmare ett tiden så drog jag i mig en macka och det kändes bra och då ringde klockan för lunch. Då ändrade jag mig och tänkte jag drar till träningen ändå då och drog i mig lunchen också på det. Och det gick bra kändes bra hela tiden fram tills jag skulle gå, och då drog jag till träningen och sedan hem igen. Stretch på det och så träningsmaten, nu var denna rätt kryddstark så jag känner av det i magen nu. Kollade lite på teven med när jag åt som vanligt nu för tiden så tittade jag på gaget show, det avsnittet hade jag inte sett heller. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller inte ens 2500 som jag ville ha, nä då inte heller. Ni får ny chans till lördag och hålla tummarna men då hoppas jag på bättre resultat. Så mer? Nä en rätt kass morgon men resten gick bra ändå men ingen musik idag alls, jo lite men mer om detta på musik. Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt ses då. Ler 

TRÄNING: Japp gick lite trögt idag men ändå gick det bra och jag kände inte av magen alls när jag tränade. Men det tog tid idag jag var 20 minuter sen idag så lite kraft gick ändå ur mig i morse. Men jag är glad att jag körde ändå för det känds inte av alls, så missade jag ingen träning heller.

ROMAN: Ja till lördag så skall jag köra igen då imonn är det tvätt som gäller för mig.

MUSIK: Och nä inget alls på denna punkt idag jo lite fick jag ändå gjort. Jag slog igång musikdatorn och lyssnade igenom det och nä jag kommer inte lägga upp det som det är. Kan jag få till bättre sång så kanske jag lägger upp det men inte som det är. Måste lära mig sjunga bättre först.

Ja då kommer lördag och lotto igen så jag räknar med era tummar den dagen så kan jag kamma hem lite stålar till skärmen. Nu är det dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: