onsdag 1 april 2009

Onsdag 1/4-2009 20:00

DAG: Jahapp då var det första april igen då, somnade rätt bra igår nån gång vid två tiden. Sov fram till tio tror jag men kan ha vaknat nån gång där emellan. Kom upp ur sängen till elva tiden lite seg för två är rätt sent ändå. Fick i mig frukosten och sedan vid tolv tiden eller strax efter satte jag igång med novellen. När klockan ringde till mjukis så var jag inte riktigt klar men strax där efter. Fick i mig mjukisen och funderade på om jag skulle till ica idag eller på fredag. Men jag tar det till fredag istället, efter mjukisen så degade jag fram till kvart i fyra då jag satte igång med middagen. Köttbullar med mos, och en hög med ketchup på det hela. Det var gott spanade på 2fast2 nått sånt var på det hela tag kass som fan. Jo jag har upp daterat hemsidan idag med lagt upp statistik för halva Mars. Så vill ni se det så kan ni gå upp och spana. Trodde jag hade en femtio per månad men jag har mer än så, om det inte är botar vill säga men ni kan se på siffrorna om ni vill. Japp nu skall jag kamma hem stålarna igen det är ju onsdag och dragning, kommer rasa in igen som varje vecka.

TRÄNING: Ja rätt bra natt inatt så vi får se hur jag sover inatt och sedan hur träningen går tills imonn. Så får vi se om det är sömnen som ger dålig styrka eller inte. Men nu är det gång som gäller för mig, varm idag så jag skall inte ha mössa eller handskar. Ligger på 10 plus ute nu rätt bra temperatur ändå, men det kommer nog en snöskur igen innan våren kommer. Brukar göra det.

NOVELL: Ja idag körde jag på igen äntligen var ett tag sedan nu. Hann med den jag höll på med och en till så jag är inne på den fjärde idag. Det går framåt ändå tillslut.

Näe dags att kassera in stålarna då så jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: