tisdag 21 april 2009

Tisdag 21/4-2009 20:00

DAG: Japp natt då igen ja eller kväll igår det blev ingen chatt för mig igår så jag kom i säng rätt tidigt igår. Och till två tiden så somnade jag men jag var uppe på toan massor med gånger i går. Drack lite för mycket igår innan jag la mig. Så lite sen natt så jag sov ända till kvart i tolv idag, men jag fick i mig frukosten och skulle sätta igång med novellen men. Min mus ville inte riktigt så jag pillade med den ett bra tag. Den ville inte dubbelklicka men jag kom på tillslut att det var den gamla programvaran som skulle bort. När jag tog bort den så fungerade den igen, skulle den nu bli fel på igen så gör jag bara en ominstallation så skall det göra susen. Så efter detta kom jag äntligen igång med novellen, då var klockan redan halv två. Så var klar idag till kvart i tre så lite sen blev jag, men jag fick i mig mjukisen. Då drog jag även på mig mina lurar och lyssnade på musik. Vid fyra så körde jag igång med maten, idag hade jag pepparbiffar med pepparsås och ris. Det var gott mos och rätt läge sedan jag hade det. Så sedan blängde jag på mythbusters som jag spelade in i söndags och hörde då på reklamen att lite film kommer nu. Så jag gick till datorn och kollade, jag hittade ett par som jag skall spela in de närmaste dagarna. Så har jag lite nytt att blänga på, om ett par dagar. Jo så skall jag spela på lotto idag glömde det i söndags att fixa till det men det gör jag idag. Så skall nog milonerna rulla in.

TRÄNING: Japp lite trött i axlarna idag känns lite där, men jag tror jag får gå ner på dem ändå. Lyfter nu 5 kg men jag skall gå ner till 3 kg jag kan inte låta bli att lyfta axeln. Men jag byter till 3 så skall det nog gå bra.

NOVELL: Japp sen start idag så jag hann bara med en novell idag. Men det var rätt mycket att göra på den med, och även om det är många sidor att skriva för hand så är det inte så mycket när det kommer ner på papper. Just nu lägger jag till om människorna som var rätt tunt på denna. Får hoppas på lite bättre sömn inatt så skall jag nog hinna med lite mer imonn.

Jaha dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: