onsdag 8 april 2009

Onsdag 8/4-2009 20:00

DAG: Jahpp dag då igen eller det börjar med natt igen. Jag sov rätt bra inatt vaknade någon gång till tio första gången, dock skall sägas att jag vaknade under natten med, men låg kvar till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan skulle jag lyssnat på musik men mobilen var nästan tom, så  jag fick sätta den på laddning, därav ingen musik idag på morgonen. Den var laddad till ett tiden och det var då jag stack hemifrån för att träffa min lille kompis. Det gjorde jag och sedan hem, nja till apoteket sedan till ica för lite mat. Sedan hem var henna till fyra tiden så när jag kom hem så kollade jag på lappen, detta glömde jag i butiken, då hade jag glömt banan. Men jag tog en kortis till hörnan och köpte en och en dricka blev det med. Så sen så fick jag i mig mjukisen och sedan var det rätt på med middag. Så jag blev sen idag eftersom jag skulle till ica och apoteket. Jag hann inte köra stretchen men jag körde den efter middagen. Så mer då? Jo jag gjorde felsökningen på modemet igår när jag la mig och det fick det att sluta att fungera. Men när jag vaknade imorse var det borta, frågan är om det är modemet som är fel på eller är det telestationen som är kass. Kommer detta igen så har jag ett extra modem som jag skall köra på. Gör detta modem samma sak så är det stationen, hoppas jag. Men vi får se hur det går med det en nannandag. Så dags för lilla gången idag med gick igår varmt var det då. Lite kallare idag. Jo jag la ner twitter novellen först stavade jag fel, nja jag slog ner fel tangent så jag la ner det projektet. Skall gå in där då och då bara.

TRÄNING: Japp då köra jag igen imonn då, så skall jag se om jag orkar alla armhävningar då. I måndags tog kraften slut på de fem sista men jag gjorde klart på knäna.

NOVELL: Japp långt uppehåll nu till tisdag igen då jag skall skriva ner det jag lagt till. Sedan skall det nog bli en hel vecka skrivande sen, om det inte är nått emellan. Men jag tror jo jag skall tvätta på fredag om jag inte minns fel. Men lite mer skrivande har hackat ett bra tag nu. Men, men jag kommer igen.

Nä nu är det dags att kamma hem stålarna igen då. Jag säger som jag brukar Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: