torsdag 27 juni 2024

Torsdag 27/6-2024 19:50

DAG: Jaha lite bättre natt inatt sov fram till 7:00 tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo till 10:00 tog jag blodtrycket och det var inte bra idag. Så sedan låg jag på sängen till 12:00 tiden då jag satte igång att spela Nintendo igen klarade av sista minibossen och skall nu till slut bossen om ett par dagar hoppas jag i alla fall. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris och pepparsås och såg ett ny serie på Netflix powercell eller nått sånt hette den och den var okey att se skall se klart denna innan jag kollar den förra jag såg. Ja sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så tog jag värdet igen och det var fortfarande kasst ja blodtrycket alltså.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: