fredag 7 juni 2024

Fredag 7/6-2024 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov först till fem tiden sedan till sju tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag fick igång datorerna till 9:50 tiden men fick idag starta om musikdatorn tre gånger och varje om start tog cirka 30 minuter att göra. Så sent fick jag sedan igång skannern på musikdatorn. Så och efter detta så skippade jag romanen igen idag. Så till 13:30 tiden stack jag till ICA för att handla men glömde igen potatisen. Så sedan fick jag igång med middagen till 15:00 idag igen hade idag pommes och kotletter och såg ett avsnitt på ny serie idag warriors på Netflix var okey att se. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja och läkaren ringde inte idag kommer nog ringa till nästa vecka hoppas jag i alla fall.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och ja inget här heller idag.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: