söndag 2 juni 2024

Söndag 2/6-2024 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja  och en små kass natt igen somnade inte när jag ville igår natt och kom igång idag till 8:00 då mobilen ringde kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Idag låg jag till 12:00 tiden då jag kom upp och fick igång romanen idag i alla fall. Körde idag till 13:00 då jag gick igång med träningsmaten gjorde den idag och sedan har jag spelat nya spelet ett par gånger och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab med pommes och såg en serie idag när jag åt. Sedan spelade jag mer av nya spelet och då gick det bra igen.

TRÄNING: Jaha packade väskan idag och jag kör igen tills imonn om jag inte sover kasst då vill säga vi hoppas inte på detta.

ROMAN: Jaha gick igång med andra romanen idag och jag vet inte längre om den jag skickade in är så bra längre men jag hoppas på att den är lika bra som John Ajvide så får vi se hur det går med det.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: