onsdag 26 juni 2024

Onsdag 26/6-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till fem tiden sedan kom jag ur sängen till 8:30 och idag fick jag i mig en storfrukost med två mackor och två knäcke och två ägg gott mos. Så sedan har jag inte gjort nått idag igen mest legat på sängen. Jo jag har spelat Nintendo idag och det gick bra idag igen har kommit till sista minibossen sedan efter detta är det bara slut bossen kvar. Så sedan till 17:20 gick jag igång med middagen hade idag potatis och sill matjessill och såg idag på en serie när jag åt och sedan glömde jag ta kaffe igen idag.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha tror att jag håller upp till nästa vecka igen då hoppas jag att foten är okey och jag kan träna igen. Och då gå igång med denna punkt igen.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: