måndag 3 juni 2024

Måndag 3/6-2024 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och äntligen en okey natt trotts att grannen var uppe och pratade så sov jag okey inatt. Kom igång idag till 6:30 kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag men tappade farten idag och gick över till att spela spel i stället och det gick bra idag på den fronten. Så sedan till 15:00 så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg idag ett avsnitt ja sista avsnittet av serien. Nu vet jag inte vad jag skall se men det vet jag tills  imonn igen hoppas jag i alla fall. Jo så fick jag i mig två koppar kaffe igen idag.

TRÄNING: Jaha körde idag och det gick så där idag jag fick allt gjort sedan gick jag igen men idag så stoppade löpbandet och jag la ner och gick hem.

ROMAN: Jaha fick ett svar på romanen och de sa att de ville ge ut den men detta var ett förlag där man betalar själv och jag fick maila ett par gånger för han sket i vad jag sa. Men nu väntar jag igen tills tre veckor har gått och så för jag fösta svaret så får vi se vad de säger om det. Så körde jag på nygamla romanen idag igen och det gick bra även om jag la ner efter ett tag idag. Men vi skall se vad de säger om den men jag tror inte att de vill ändå tror jag har fel och den är inte så bra som John Avide och då inte heller vill de publicera den heller. Men vi får se vad de säger om det. Tummarna tack.

MUSIK: Nä inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: