söndag 9 juni 2024

Söndag 9/6-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov inte bra alls inatt kände av hjärtat inatt och somnade sedan sent som fan och sov sedan till 7:00 kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag låg till tolv tiden då jag kom ur sängen och fick igång mig själv att kolla på blodtrycksapparaten skall  köpa imonn till ett tiden kommer gå på 1000 och lite till då har den Bluetooth så jag kan spara på mobilen såg idag detta och då kan jag spara uppgifter på den och sedan ha detta med mig. Så skall jag se hur jag skall mäta med skall ringa till 1177 tror jag om det inte står i bruksanvisningen vill säga då. Men jag tror att man skall mäta två gånger om dagen morgon och kväll om jag inte har fel. Så sedan till 15:00 gick jag gång med middagen hade idag hamburgare och mos gott mos. Såg idag på inte nått på teven slö glodde ett tag idag och sedan efter detta fick jag i mig två koppa kaffe igen.

TRÄNING: Jaha skall idag packa väskan har inte gjort ännu idag.

ROMAN: Jaha inget idag igen men tills imonn kommer det inte bli heller eftersom jag skall ut och köpa blodtrycksmätaren imonn till ett tiden så kommer igen tills imonn eller annan dag med mera då.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!  

Inga kommentarer: