fredag 28 juni 2024

Fredag 28/6-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bättre natt inatt sov okey fram till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo till 9:50 skannade jag datorerna är klara nu. Så till 12:00 var jag nere med tvätten och sedan upp igen. Sedan ner igen till 12:50 då jag hängde upp den samma. Så sedan till 13:30 tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till 15:30 var jag nere med och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och pasta idag. Såg ett nytt avsnitt av supacell hette den såg just nu och det kommer inte fler avsnitt av den sedan heller. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe igen idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja jag tror att jag håller upp denna veckan så kör jag igång igen till nästa vecka med denna punkt.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: