onsdag 5 juni 2024

Onsdag 5/6-2024 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och låg hela natten med blodtrycksmätaren igång sov inatt igen fyra timmar igen så till 3:00 så kunde jag inte somna om igen. Så låg sedan till 8:00 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan väntade jag på att klockan skulle slå 12:00 och när den gjorde detta så fick jag på mig och gick sedan till närhälsan igen. Och ja jag har för högt blodtryck och läkaren kommer kontakta mig om ett par dagar hoppas jag. Så sedan gick jag  hem och la ner träningen idag efter andra dagen med kass sömn så la jag ner idag. Fick igång middagen till 16:00 idag och såg en film som jag inte såg klart idag ser en annan dag. Så efter detta fick jag i mig tre koppar kaffe tog en igår.

TRÄNING: Ja andra kassa natten och idag la jag ner.

ROMAN: Ja om allt vill sig så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: