tisdag 25 juni 2024

Tisdag 25/6-2024 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt ja ganska kass faktiskt kunde inte somna igår utan låg länge och sov sedan till fem tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan la jag mig på sängen tills telefonen ringde till 10:30 det var sjuksköterskan som ringde och så pratade vi lite sedan gjorde jag inte nått igen. Låg mest på sängen fram till ett tiden då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och efter detta kom jag på att jag skulle göra mina räkningar idag så det gjorde jag idag. Och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag pepparbiff och ris och pepparsås såg ett nytt avsnitt av en serie som jag såg innan men har hoppat ett tag warriors går på Netflix har inte sett alls innan men ser nu har gått i tre eller fyra säsonger såg jag innan. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Men ett bra sak idag det gjorde inte så ont idag när jag gick så jag hoppas att jag kommer bli av med foten tills nästa vecka igen.

TRÄNING: Jaha hoppar imonn så kommer jag igen tills nästa vecka igen hoppas jag i alla fall. Så skall väl förkylningen var över också hoppas jag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Japp inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: