lördag 29 juni 2024

Lördag 29/6-2024 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till 8:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så sedan la jag mig igen fram till 12:00 då jag kom ur sängen igen och spelade lite spel ett tag sedan la jag mig igen och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan. Så kan jag ha vunnit pengar igår för jag hade två rätt och ett tillägg men det kanske ger mer ser idag efter jag kollar mailen. Så fick i mig två koppar kaffe igen efter middagen med. En rätt kass dag idag trotts rätt okey natt. Jo så var jag ute och handlade pålägg glömde det igår. Gick till 14:00 tiden idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kommer igång med denna punkt till måndag igen så är tanken i alla fall. Och då skall jag också ta EKG till 10:00 tiden innan detta.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: