fredag 14 juni 2024

Fredag 14/6-2024 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt även om att jag vakande tidigt idag till fem tiden sedan till 7:30 kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till tolv var jag nere med tvätten men idag hade en tjej inte hunnit klart och jag fick vänta ett tag innan jag kom in med tvätten idag. Sedan upp igen och sedan till 13:00 så stack jag till ICA för att handla och sedan hem igen. Jo jag var nere till tvätten och då fick jag vänta igen på att hon skulle bli klar nu väntade jag bara ett par minuter eller så, så inget länge. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen till 16:00 tiden hade idag karréer med potatis och sås och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan det är på Disney+ nya starwars serien som går nu. Ja sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så tog jag blodtrycket igen till 19:00 tog till 10:00 med men det gör jag varje dag nu så jag kommer nog inte nämna det sedan igen. Jo när trycket går ner har inte gått ner ännu men det kan ta ett par veckor innan det går ner.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha om allt går som jag vill så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Jaha inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: